SEO optimizacija vam lahko izboljša prodajne rezultate

SEO optimizacija vam lahko izboljša prodajne rezultate

Večina ljudi gre, ko potrebuje kakšno informacijo o nekem izdelku, storitvi itd., najprej na splet, po domače rečeno, gre »googlat« o stvari. Če želite kar najuspešneje prodajati svoje izdelke in storitve, ja zelo pomembno, da je vaša spletna stran na najboljših pozicijah v Googlu, kar je eden izmed razlogov, zakaj se odločiti za SEO optimizacijo.

Gre za postopek, ki vaši strani močno izboljša uvrstitve na Googlu – pred tem ste npr. vašo stran našli na desetem mestu, sedaj pa je lahko npr. na tretjem ali celo prvem. Najpogostejši razlogi, zakaj se vaša spletna stran uvršča na nizka mesta so: imate zelo malo kvalitetnega teksta, v naslovu spletne strani, v naslovu in podnaslovih članka ter v URL naslovu nimate ključne besede ali pa slike na vaši spletni strani niso poimenovane po ključni besedi in nimajo ALT oznak. SEO optimizacija vam pomaga, da vaša stran izpolnjuje vse te faktorje, s čimer vam lahko pomaga doseči zastavljene cilje, saj vam zagotovi, da bo vašo spletno stran obiskalo bistveno več obiskovalcev, torej potencialnih kupcev vaših izdelkov in storitev.

Optimizacijo delimo na ON site (notranjo) in OFF site (zunanjo) optimizacijo spletnih strani. Prva pomeni, da mora biti spletna stran narejena po vseh SEO pravilih – če ni, so potrebni popravki, ki pa so večinoma zelo majhni in ne vplivajo na izgled vaše strani, zaznajo jih le brskalniki. Pri OFF site optimizaciji pa gre predvsem za to, da pridobimo čim več zunanjih povezav, saj to vaši spletni strani pomaga, da je čim višje uvrščena v Google zadetkih iskanja.

Če še vedno niste povsem prepričani, kaj je SEO optimizacija in kako vam lahko pomaga, naj vam to ponazorimo na enostavnem primeru: nekdo si npr. ravno opremlja stanovanje in potrebuje sedežno garnituro. Prva stvar, ki jo bo naredil je, da bo odprl Google in vtipkal sedežne garniture ali kaj podobnega. Za podjetje, ki prodaja sedežne garniture je bistveno, da se njihova spletna stran pojavi čim višje v zadetkih iskanja, kar pomeni, da mora biti vsaj na koncu prve strani, sicer je zelo malo možnosti, da vas bodo potencialni kupci opazili in se posluževali vaših izdelkov in storitev, kar za vas posledično pomeni finančne izgube.